.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذكر به بيش از۵۴‬هزار بدحجاب در گيلان

رييس پليس اطلاعات و امنيت استان گيلان گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي درموضوع برخورد بابدحجابي، درهفت ماه گذشته به ‪ ۵۴‬هزارو‪۸۵۱‬ نفر بدحجاب، تذكر داده شده‌است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ پاسدار يدالله حسيني افزود: از تعداد ياد شده، ‪۹/۸‬درصد دستگير، ‪ ۹/۵‬درصد با اخذ تعهد آزاد و ‪ ۳۸‬درصد پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

به گفته وي در هفت ماهه نخست امسال ‪ ۱۲۴‬واحد صنفي در استان گيلان به علت عدم رعايت شئونات اسلامي پلمپ شدند.

وي افزود: در پاسخ به‌مطالبات ونيازهاي اجتماعي مبني برافزايش ضريب امنيتي و احساس امنيت در جامعه، پليس گيلان از ابتداي سال جاري اقدامات خود را در قالب طرح‌هاي امنيت اجتماعي و اخلاقي آغاز كرده كه براساس نظرسنجي‌هاي صورت گرفته خوشبختانه اجراي اين طرح‌ها با واكنش مثبت مردم و در جهت ارتقا و بهبود قابل توجه شاخص‌هاي امنيتي و افزايش احساس امنيت در جامعه روبرو شده است.

وي همچنين اعلام كرد: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه جدي با قاچاقچيان مشروبات الكلي و اشاعه‌كنندگان فساد، ماموران امنيت اخلاقي در چند هفته اخير چندين شبكه توزيع‌كننده مشروبات الكلي درسطح شهر رشت شناسايي و با انجام اقدامات پليسي اين شبكه‌ها متلاشي و تمامي متهمان مربوطه دستگير شدند.

سرهنگ پاسدارحسيني گفت: در نتيجه اين اقدامات بيش‌از سه‌هزار و ‪ ۵۰۰‬قوطي و بطري انواع مشروبات الكلي خارجي از آنان كشف و بر اساس احكام صادره از سوي مراجع قضايي مشروبات الكلي در سومين مرحله معدوم‌سازي در ملاعام معدوم شدند.

وي افزود: از ابتداي سال تاكنون بيش‌از ده هزاربطري و قوطي مشروبات الكلي طي دو مرحله معدوم شده‌اند.

به‌گفته وي، در هفت ماه نخست سال جاري بيش از ‪ ۳۵‬هزار ليتر مشروبات الكلي دست ساز وبيش از سه‌هزار بطري و قوطي انواع مشروبات الكلي خارجي از چندين شبكه و باندهاي توزيع‌كننده در سطح استان كشف و بيش‌از ‪ ۱۴‬هزار نفر از قاچاقچيان مربوطه دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.523 seconds.